God kväll

God kväll blogg läsare, nu e det strax dax för lilla mig att sluta sitta vid datan och fundera på att hoppa i säng.
Dagen har varit skön måste jag säga. Har försökt mig på att ändra min header ännu en gång, men den får ni antagligen inte se förän det blir vår, den e väldigt vårig av sig.

Till morgonen lägger jag nog upp bilderna från vårt kök, som nu äntligen blev klart, kommer nog även lägga upp bilder hur det såg ut under renoveringen. Kan ju säga att det var hur jobbigt som helst att byta kök, fattar inte hur folk orkar med att byta varje år, ja jag känner folk som gör det^^ Men så e det när man vill ah det nyaste. Men jag är iaf grymt nöjd och mysfaktorn står på max, vill gärna höra era tankar om det imorgon.

Sov nu gott och hitta inte på några bus hihi:) Det gäller dig oxå Simon!^^)




Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0