Godkväll

Näst sista dagen innan det nya året, hur känns det?

För min del känns det som vilken dag som helst, Har varit på stan och fikat/promenerat med Sofia.  Har ätit god mat och har tagit det allmänt lungt ikväll.

Har tänt lite ljus ute, vid kaninburen. Idag är det 5 år sedan mina kaniner dog i hjärtinfarkt. Antagligen var det ngt konstigt virus elr ngt dom åkte på bägge två, men inget man kunde göra precis.
En av de hemskaste dagarna i mitt liv. Men får minnas de lyckliga dagarna istället.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon, lite svårt haha.
Vad ska du göra imorgon??

Som du kanske ser, om du iaf varit här innan, har det hänt lite saker här på bloggen. Tex om du tittar till höger ser du min musikspelare, e bara att trycka på play och välja en låt:) sen under min profilbild står det även vems namnsdag det är idag.

Ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott sen. Gott nytt år på dig


Kommentarer
Postat av: I D A :)

sv. haha okej :D ha en bra dag :D

2009-12-31 @ 00:22:40
URL: http://aelfs.blogg.se/

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0