Jul

Hej allihopa nu är det en halvtimma kvar till julafton, tycker dock inte att det känns som jul, men det tycker jag aldrig iof. Men jag tycker ändå att jag hann mycket idag, gjort julskinka och julgodis, massor av julgodis, bla. cocosbollar och wienernougat, mums. Sen har jag klätt grananen, städat och plockat fram julsakerna, även haft ute mina småttingar och träffat bästis Julia<3 Just nu ligger wienernougaten och stelnar så kan inte ta kort på den, men om ngn är intresserad av receptet e det bara fråga:P Skulle egentligen invigt nya köket med champange nu på kvällen, men eftersom pappa inte hade typ sovit på hela veckan struntade vi i det och han gick och la sig ist. Men nu ska jag nog dra mig till sängen, neh kanske inte än men iaf. Måste ju orka den eviga väntan imorgon xD Så god natt alla, så ses vi imorgon på Julafton





Modell: Pyret
Foto: Jag


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0