fredagkväll

Nu sitter jag här igen. Klockan är sådär 23.30 och det börjar bli dags för sängen känns det som iaf, så e det ju när man går i skolan, man blir trött jämt. I eftermiddags var jag i nordstan med Linnéa och vi letade desperat efter klänningar, vilket vi inte hittade några vi kunde tänka oss. Sen bjöd hon på fika på espresso house, det blev en choklad frapino för min del och en citron och vallmo muffins till Linnéa, riktigt gott bägge två. Sen kom Linnéas pojkvän Jonatan till stan för att dom skulle kolla på en fluga, så då åkte jag vidare hem.
När jag kom hem åt vi lite räkor och krabba och drack champange( enligt mamma och pappa firade vi för att vi ska få ett nytt kök). Sen ringde Julia och sa att hon var påväg hit. Hon fick lite mat med oss och sen kollade vi på trailern för paranormal activity som var helt hemsk, satt och skrek ju. Sen blev det Idol och vil blev lite besvikna på att det inte var Reza som åkte ut, men vi konsaterade snabbt att Erik och Marinette var kvällens bästa idoler.

jag älskar min Julia<3


Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar dig <3

2009-11-14 @ 12:40:12

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0