Frisk, kry och full med energi ^^)

Hej allihopa, det är torsdag eftermiddag och jag sitter här och skriver igen.

Idag var ju de flesta i klassen så duktiga och vaccinerade sig mot baconfebern^^ men jag var ju mindre duktig efter som jag inte tål vaccinet. Men man får ju bara hoppas på att hålla sig frisk så länge som möjligt.
Var iaf på Friskis och Svettis och tog ett gympa pass, riktig gött och roligt faktiskt, måste ge beröm åt Madde(instruktören) som stod ut med idiotklassen från esters! De var helt over the place och förstörde verkligen för oss andra som tog träningen på allvar. Men som tur spred sig vår entusiasm över lite på dem också, så det blidde bättre mot slutet.
Nu när vi ändå sitter och snackar nyttigheter, ni måste prova Oatlys Havredryck med chokladsmak! jätte god, nyttig och är helt fri från socker, kan det bli bättre?
Nu ska jag ta mig ett glas, men jag uppdaterar väl imorgon igen kanske.





Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0