Gästbloggare :D

Heeej igen! fortfarande Julia som har tagit över Izza-bissas blogg =D haha avundsjuka va? ;) iaf så lyckades vi laga maten utan ngr stora incidenter + chokladmousse, mumsigt =D förutom att det va hallon i den.. dagens fail-.- 
Men nu sitter vi här framför TV:n o glor på IDOL den här gången, jaa vi har faktiskt orkat byta kanal ;) Izza satt och skörda farmville... skoj not.. så jag fick sitta och mata henne med popcorn så inte jag skulle äta upp allt o bli tjockis Julia ;O hihi =)

Men nu ska vi fortsätta kolla, Calle eller Mariette åker nog ut hoppas jag på, inte Izza som vill att Tove åker ;S Vi får se vem som har rätt! Pusspuss!  

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0