are you bullshitting me?

Idag hade ingen i familjen lust att laga mat så vi bestämde oss för att svänga förbi mcdriven( mcdonalds) vi beställde precis som vanligt och jag tog vanlig hamburgare, min bror och pappa som var extra hungriga tog varsin el maco och en cheeseburgare. Vi fick vår mat och vi åkte hem, men när vi kom hem upptäckte vi att dom hade lurat oss att betala 12 kr mer och vart tog min hamburgare vägen? Jo enligt personalen var visst en hamburgare en cheeseburgare, enligt mig och kvittot är en hamburgare en hamburgare och inget annat, hade jag velat ha en cheeseburgare hade jag ju bett om det.

Asså det e inte den första tabben dom gör på den jävla mcdriven, kommer aldrig köpa mat där igen iaf!


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0