Frusen från topp till tå

Hej på er kära läsare.
Hade inte tid att uppdatera igår, eftersom jag inte var hemma=)

Nu sitter jag som vanligt på mitt rum, fast för ovanlighetens skull är jag genomfrusen, det e -14 grade ute, eller mer. Sen har jag även vart i skolan idag, första gången för i år. Vi hade 9 grader inne, 9 grader!!!!!! Borde man inte typ få gå hem om det understiger typ 15grader. Det e ju sjukt att man ska kunna koncenterar sig när det är så kallt.

Igår var jag borta pga. vi hade återträff i kyrkan, det var riktigt mysigt. Jag, Jasmine och Oscar Lagade mat och dukade:P
Det var även sista dagen jag träffade Eric på ett väldigt långt tag, antagligen får jag inte se honom förens till Påsk=( Eric kommer sakna dig jätte mycket!

Iaf så e jag frusen, hungrig och lätt förbannad. Ja förbannad på mamma och pappa. Haha det e väl inget viktigt så, men vi äter alltid min favorit rätt 1 januari varje år, bara den gången om året. Men i år fick jag ingen lax=(
och nu ska vi käka min brors favorit rätt som vi äter flera ggr om året, därför är jag pissed off totalt.

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0