Sömntuta nr 1

Japp ni hörde rätt, jag älskar att sova.
För mig finns det inget mysigare än att vakna upp på morgonen, när sängen är varm och man år inlindad i sina lakan som aldrig kännts skönare.
Så man får liksom vara beredd på att jag sover länge bara för att få uppleva de där underbara stunderna några extra ggr.

Idag när jag kom hem från skolan, mådde jag rätt illa så jag värmde min kudde i micron och la mig i sängen och skulle kolla på tv, men sen somnade jag och sov hela 90min. Men det gjorde rätt gött för nu mår jag inte lika illa.

Inatt drömde jag att jag var på semester i Thailand, men jag kom inte så långt i drömmen, ingen strand elr ngt, bara hotellet och flygresan dit. Men mysigt var det, önskade att den var sann.

Förresten har jag sötaste bäddsetet ever!



Prinsgrodor:D


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0