Tjohej!

Hej på er. Det är en vanlig seg torsdags eftermiddag för min del, borde nog egentligen plugga, men har sån himla migrän! Är dessutom lite darrig på händerna, efter gympan xD. Nu tror ni att jag e jätte otränad, men icke. Jag blir darrig när jag överanstränger mina handleder. Har ofta ont i dem, nästan lika ofta som jag har ont i min stackars rygg. Tror jag ska slappna av en stund och måla lite kanske. Eller för den stunden sova. Ty sovit på fel sida elr ngt:P

iaf så ska jag sysselsätta mig med ngt.

Förresten så bara älskar jag naglelacket jag köpte igår:D



Själva färgen är lite mörkare än den ser ut på bilden, men den påminner mig om godis(A).
Mavala freshy 45 kr:D

pözz♥

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0