Fredag 2 juni

Hej på er, har inte kunnat blogga på nästan 2 veckor. Kommer ni ihåg att jag sa att jag mådde dåligt? I måndags förra veckan blev jag dåligare och åkte in till sjukhuset och där är jag fortfarande kvar. Det visade sig att det var min blindtarm som hade spruckit och orsakat en bukhinneinflammation samtidigt. Så nu har jag fått massor av antibiotika, dropp och 4 påsar med blod. Jag opererade mig på tisdagen förra veckan så idag ska de ta bort stygnen. Man kan verkligen säga att sjukhus är sövande och väldigt tråkigt att vara på, speciellt så länge som jag varit här. Förhoppningsvis kommer jag hem nu i helgen. Men jag har missat och kommer missa massa saker pga. Detta. Missade premiären av Eclipse i onsdags. Missar min frankrike resa som jag skulle påbörja imorgon. Men det finns inte mycket att göra. Bara jag slipper slösa fler dagar av mitt sommarlov på att ligga här så blir allt bra igen. Puss på er

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0