Lördag 3 juli

Hejsan på er, är i skrivande stund hemma på permission igen, försökte blogga från min ipod men det funkade visst inte, så nu sitter jag inne vid datorn istället.
Har nästan varit hemma från sjukhuset hela dagen, bara en snabb visit vid klockan fyra för att få min antibiotika intravenöst(genom blodet). Det får jag tre ggr om dygnet.
Jag har vinkat av mina vänner och min bror som nu åker till Frankrike utan mig. Hälsade även på i kyrkan innan konfirmationen som skulle vara idag.
Jag har även hämtat ut ett paket från coolstuff, och där bland massa saker, låg det bästa av allt, en solcells LED- ficklampa. Känner mig grymt miljövänlig nu ;P
Nu ska jag gå och sätta mig på altanen igen puss på er♥




bild lånad från coolstuff

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0