Måndag 5 Juli

Hejsan på er, just nu sitter jag i min säng. Jag trodde jag skulle få åka hem permanent idag men icke sa nicke, de vill ha kvar mig iaf minst till imorgon, vilket suger totalt. Det är pga att jag har fått antibiotika intravenöst sen jag kom in på sjukhuset, ca 4 olika sorter. Men har haft samma i några dagar nu. Men nu när jag ska hem måste de hitta något som är ungefär likadant fast i tablettform. För mig innebar detta att jag måste äta två tabletter, en ska jag äta tre ggr om dagen och den andra två ggr. Ska ta mina två första nu klockan åtta så vi får se om jag tål dem eller inte, jag hoppas verkligen de funkar bra, annars får jag verkligen inte komma hem imorgon.


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0