Tisdag 13 Juli

Hej på er, nu är jag tillbaka från mitt weekend break, kändes att det behövdes vara lite datafritt, dessutom har det nästan åskat varje gång jag tänkt skriva ett inlägg.
Det började ösregna och åska igår kväll, och har regnat fram tills nu, med bara minuter korta pauser.
Just nu sitter jag och äter en skål med mandariner, och egentligen väntar på att få åka iväg, även om jag inte riktigt känner för det. Vi ska åka till landet, ett bra tag blir vi borta. Fast kommer kanske hem bara ngn dag sådär och åker igen.
Eftersom jag bor mitt ute på landet, har vi inte skaffat något bredband, eller modem till min dator, så antingen bloggar jag via mobilnätet eller hemma hos min mormor och morfar.
Puss♥



Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0