Torsdag 11 November

hejsan på er

nu är jag äntligen klar med mitt tal inför svenska nationella nästa vecka, pm:et skall vara inne imorgon så var väl egentligen ute i sista stund, men känner ändå att jag är nöjd.

Idag hade jag inte så oväntat en håltimma, så fick sitta och vänta på engelska lektionen som började halv 3, lektionen innan slutade 11.20. Segt till början men sen var det rätt kul.

har vart busig idag och ätit juleskum och drucki julmust, lite tidigt kan man väl tycka. men det är ju super gott hihi.

Håller på att bli sjuk tror jag så jag funderar på att lägga mig tidigt idag, innan 23 iaf. Känns som det behövs om jag ska orka med dagen imorgon med, sen är jag ju ledig på måndag men då blir det ännu ett besök på dagiset med Madeleine på lunch/eftermiddag någon gång.

Hörs senare och god natt Puss♥

Kommentarer
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Hej! :)

Jag har några tävlingar på min blogg som du gärna får vara med i. En hittar du här: (går ut imorgon!)

http://adara.blogg.se/2010/october/vinn-en-i-love-my-t-shirt.html#comment



Det skulle vara jätteroligt om du var med! :)



Om du inte vill ha reklam så ber jag om ursäkt. <3

Kram

2010-11-12 @ 00:27:18
URL: http://adara.blogg.se/

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0