Fredag 8 Oktober

Hejsan allihopa.
Nu är jag mätt och glad, har precis ätit tacos, mumsigt värre.
Jag slutade tidigt från skolan idag så jag har även vart och handlat på focus idag och vet ni var jag fann där bland hyllorna?? 

Fanta Wildberries!!!!!!!

Kommer ni ihåg den bäriga smaken, underbart god!
Har ju inte funnits på år!
Så nu har jag laddat upp med en flaska, längtar redan hihi.
Vad ska alla göra idag/helgen??

Btw tänkte informera er om min nya blogg, som jag sa är den inte bara min utan även min kompis Madeleines. Vi håller på med ett projektarbete där våran blogg ska ingå som produkt, så ni får mer än gärna gå in och kolla, ställa frågor eller bara dela med er av saker som berör projektet eller projektets ämne.

Klicka här för att komma till bloggen

puss♥


Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja alltså microringar är jättesimpelt och sliter ingenting på håret!!! jag är jättenöjd för mitt riktiga hår mår inte så bra..så det var riktigt nice att kunna ha ngt som inte sliter det minsta på håret. så om du har tunnt och slitet hår ska du köra clip on eller microringar!

2010-10-08 @ 23:41:54
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: emmelist

mums för fanta :D

2010-10-12 @ 11:39:11
URL: http://emmelist.blogg.se/

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0