Onsdag 20 oktober

Hejsan mina små monster
Jag har suttit och pluggat sen jag kom hem kl 14, så nu har jag tagit en paus för att ställa om mig till nästa ämne.
Det blir religion läsning, har prov imorgon på "bokens folk" dvs, judendomen, kristendomen och islam. Man kan väl säga att när man vet att man har 80 sidor att läsa i en bok + lektionsanteckningar blir man lätt väldigt trött på att läsa överhuvudtaget, känns heller inte helt rätt att börja dagen imorgon med ett stort prov, men tydligen skulle det bara vara ett vg-prov, men så vana vi är, vet vi att det är mkt svårt ändå!
Så nu har jag laddat upp med en stor kopp te och riskakor, så jag orkar fortsätta läsa.
Jag har verkligen ite hunnit med mitt liv utanför skolan denna veckan, bara pluggat och pluggat. Man kan ju nästan börja undra om jag har något annat liv, men det är väl så på alla skolor att man har mycket saker precis före lovet.

Jag längtar verkligen till lovet!!

Så nu måste jag fortsätta plugga♥

 

stödjer ju såklart WWF med min mugg:D

Kommentarer
Postat av: emmelist

bra att du stödjer wwf. det gör jag med :D

2010-10-20 @ 20:19:37
URL: http://emmelist.blogg.se/

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0