Söndag 17 Oktober

hejsan på er,
igår var jag på fest hos en klasskompis, vi gick ut senare på kvällen och hamnade på club Karisma.
Karisma var ingen höjdare kan jag säga.

Imorse vaknade jag och kände mig jätte glad, vilket vände strax efter kl 12. Nu har jag inte lust till något alls. vill bara lägga mig i sängen och sova bort hela dagen, allt är så mycket bättre i drömmar. Men när man vaknar inser man att problemen man hade innan man somnat, fortfarande är kvar. Men jag skulle gladeligen slippa alla problem bara för en ytterst liten stund!

Jag fryser ihjäl snart, det är så kallt! Har nu dragit på mig mysbyxorna över mina strumpbyxor och kjol, samt den mysigaste tröjan jag kunde hitta i min garderob, men hjälpte det? Nej, så nu har jag även satt på mig en fliecetröja och mina duntofflor!
Vill ha tillbaka sommaren, jag hatar de kalla månaderna på året!!


Kommentarer
Postat av: Fanny

allt bra? :)

2010-10-20 @ 17:41:26
URL: http://fannyblombergs.blogg.se/

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0