Torsdag 14 Oktober

Hejsan svejsan alla trogna och nyfunna läsare.

det har inte hänt speciellt mycket idag, köpte lite vitaminer och sånt förut.
Sen har jag träffat min pojkvän en stund, han hjälpte mig lite med datorn, oteknisk som jag är^^


Igår träffade jag Jasmine, det finns nog egentligen inga ord för hur flummiga vi var igår. Det hjälpte inte att vi stötte på nattorienterare med pannlampor ute i skogen.

Just för stunden sitter jag och lyssnar på Familjen - Det snurrar i min skalle, och söker genom min dator efter virus och grejer, har vart utan virusskydd de senaste två veckorna, vilket visade sig att inte vara jätte bra, igår hittade jag 17 spionprogram i datorn och för tillfället har datorn hittat 14 till idag^^

imorgon är jag ledig, så jag har en 4 dagars helg, för e ledig på måndag med, awesome!!

Vi hörs senare Pussar♥


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0