Lång fredag

Hej på er, känner att det blev en väldans dålig uppdatering igår.
Grejen var såhär att jag först solade lite på förmiddagen sen var med Linnéa under dagen, vi hade lite bråttom att äta och göra oss iordning innan vi åkte till Isabelle för förfest lite. Sen drog vi till Sticky Fingers och dansade.
Idag har jag umgåtts med Linnéa på morgonen, hon sov över här inatt.
Sen har jag försökt fixa en väskas dragkedja som gck sönder igår, försökte intala mig själv att jag kunde fixa den, eftersom jag brukar vara ganska fiffig med det mesta. Men denna gången gick det verkligen inte så den är helt enkelt trasig, så den slängs inom kort. Lite tråkigt då det ändå var en av mina favorit väskor.
Nu väntar jag på att bli hämtad för att åka på påskmiddag, men är inte helt iordninggjord än, skall byta kläder och fixa håret, som jag inte ens har borstat idag^^

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0