Valborg/ 1 maj

Hej på dig
Borde egentligen ligga och sova nu eftersom jag känner mig lite sjuk. Men Jasmine gick bara för en kvart sen, så det är orsaken^^
Igår, dvs lördag, var jag ju ute mellan fredag/lördag med några vänner. När jag vaknat på lördagen solade jag några timmar, sen träffade jag Jasmine, vi åkte in till stan för att titta på Chalmers cortégen.
Vi köpte även med oss jordgubbar hem sen. Egentligen var det meningen att vi skulle ha satt oss i en park och ätit dem, men efter att solen börjat gå ner var det jätte kallt, så vi åkte hem och vi tittade på the notebook, Jasse hade nämligen inte sett den innan.
Nu skall jag iaf sova, idag måste jag plugga en massa psykologi, måste få till analysen på mitt arbete, även om jag har tre dagar på mig så vill jag ju ändå ligga lite före.
God natt!

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0