Vi käkar korv i våffla förstås!

Hej på er, Sitter och kollar på the kennedys, med la familia.
Jag, David och Pontus har vart och tittat på The Fighter nu på kvällen, på centrumbiografen.
Dagen började såklart med frukost^^ Efter frukosten åkte vi till Bloms och shoppade lite. Blev en söt topp från Vila.
Sen var vi bjudna på vernisage av Uno Bäckströms tavlor. Vi köpte faktiskt en tavla där.
Idag har vi även ätit min mormors super goda specialitet, bruna bönor och fläsk. Super gott!
Sen har jag även haft en sista provning av balklänningen innan jag hämtar den vid 11 imorgon bitti.
Ha det så bra puss♥
btw, kika in på Louises blogg, där hon har massa tävlingar!

Kommentarer
Postat av: Louise

Kul att du är med :) lycka till !

2011-04-17 @ 11:49:00
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: Louise

jätte kul att du är med och tävlar lycka till :)

2011-04-17 @ 12:18:54
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0