morgon/eftermiddag- huvudvärk?

Tjoo!
Bloggade ju inget alls igår, dumma mej!
Men här kommer därför en uppdatering om vad som hände igår.
Jag vaknade, åt frukost och började städa huset. Sen drog jag vidare till stan för att träffa Linnéa. Vi behövde fixa lite grejer inför kvällen. För min del behövde jag ett nytt värmeskydd för håret. Köpte Urban by Björn Axén- work me flexible spray. Funkade väldigt bra och den luktade melon hihi.
Sen drog vi hem till mig, och fixade oss, åtmat och åkte senare hem till Isabelle för en kort förfest innan vi drog in till stan. Kvällen och natten spenderades på Sticky Fingers.
Imorse vaknade vi innan 7.40 för att Linnéa skulle iväg på möte klockan tio. jag följde henne till bussen. Sedan åt jag frukost ihop med mamma och sen gick jag och la mig igen, och sov fram till halv ett. När jag vakande imorse mådde jag hur bra som helst. Nu har jag huvudvärk och är hungrig haha.

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL

Han jobbar som modell, är 15 år gammal och driver eget företag! Snart aktuell med ny serie i SVT1 !

Följ ViktorFrisk's blogg och häng med på resan som de flesta drömmer om, att bli modell!



Följ gärna på bloglovin & tips gärna andra till att läsa bloggen! ;) www.viktorfrisk.com var det!

2011-02-18 @ 21:08:41
URL: http://www.viktorfrisk.com

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0