Paj och deg

Heej på er i regnet.
Idag, pga av regnet och den uppkommande studenten (4 dagar kvar) så har jag och mamma bakat olivbröd. Sen har jag även tryckt ut degen i 90 pajer, japp ni hörde rätt, 90 stycken! Tog ca 40 minuter så var rätt snabb.
De blev goda iaf, smakade en bit;)
Har gjort en stor städning av mitt rum oxå, men om jag känner mig själv, får jag nog städa det igen innan torsdag^^ Jag har en förmåga att både samla på mig massa saker, men även att ta fram skaer ur lådorna och inte bry mig om att lägga tillbaka dem^^
Imorgon hoppas jag verkligen inte att det regnar eftersom klassen skall träffas i slottsskogen och ha det lite roligt, smat fixa grejer till flaket.

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0