Godkväll

Idag är det en dag med många olika årsdagar.
Vissa är tråkigare än andra.
Idag är det 20 år sedan den svåra spårvagnsolyckan hände på vasaplatsen här i Göteborg, där många miste livet.
Men idag är det något annat som tar upp mina tankar och det är att min mamma fyller år idag.
Vi har firat henne sen hon kom hem strax innan sju på kvällen.
Vi hade köpt blommor, lagat en god middag och stod och sjöng i hallen när hon klev innanför dörren.
Idag var jag även på körskolan och körde. Pappa hängde med denna gången. Alltid bra för honom att få lite tips av körskoleläraren!
Förresten, ett litet tips från mig! Gå ut och kolla upp mot stjärnorna så kommer ni se två gigantiska stjärnor. Fast det är inte stjärnor utan jupiter och saturnus som syns på himlen och som kommer att korsa banor under veckan, så ha koll! sov gott!!!

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0