ouppsie

Förlåt, jag drog verkligen ner på stämningen här i bloggen, men jag kände att jag verkligen behövde få det ur mig.
Ibland är ens liv inte som en bädd av rosor, mitt liv de senaste två veckorna har mer varit som en bädd av krossat glas, spikar och knivar. Oerhört jobbigt.

Livet har sina uppgångar och sina nergångar. Jag får bara vänja mig vid att livet är svårare än vad man först kan tro. Dock kommer det ta ett tag innan dessa knivar försvinner ur min rygg och låter mig leva mitt liv som jag en gång gjorde, innan allt detta, jag vill inte glömma allt, men en del hade inte vart fel.

Man kan inte få allt man vill i livet och man kan dessutom inte behålla allt man vill, hur mycket man än trivdes med situationen finns alltid något som kan förstöra för än.

Som ni ser har jag mycket fast i mitt hjärta för tillfället. Just nu hoppas jag bara att allt blir bättre.♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar dig!

2010-12-12 @ 11:32:14

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0