Good sick day

Hej på er, dagen har varit bra trots att jag mår sjukt dåligt. Men som tur e har jag vilat sen klockan halv tolv ungefär så, jag börjar känna mig lite piggare, hade inne min sötnos förut, men glömde ta kort^^ Jag hittade dock lite gamla bilder på datan. Nu ligger jag i sängen och tittar på extreme makeover home edition. Huset blev verkligen jätte fint! Men vårat kök är mycket snyggare. Nu kom visst min bror hem. Trevligt han gör det iaf minst en gång i veckan medans det är ljust, måste vara riktigt skönt att gå i nian, har inget minne själv av hur soft det var. Men han har nästan aldrig läxor.
Inte som jag har nu, hinner inte göra något annat än plugga på vardagarna, förutom lite träning, dans och bloggen då;P





me and my cutie=)


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0