Tisdags bekymmer

Det finns roligare saker att göra på sommaren än att ligga sängbunden och sjuk i två veckor.
Det hemska är väl att jag inte direkt visar några tecken på tillfrisknad.
Dessutom åker jag till Stockholm på lördag, och man vill ju inte vara sjuk då.
Jag var hos doktorn idag, men de säger att de inte vill ge mig någon medicin för att det skall gå över av sig själv inom de kommande två veckorna, men vem har lust att vara sjuk i en månad?
har egentligen bara lust att ligga i sängen hela dagarna, men det är skadligt. Visste ni att man tex. kan få vätska i lungorna om man ligger still, eller blodproppar?
När jag låg på sahlgrenska förra sommaren fick jag ofta röra på mig, men i början fick jag sprutor i låren med ett blodförtunnande medel så att jag inte skulle få proppar.
Så det är något att tänka på när ni är sjuka en lång period, rör på er så gott ni kan!

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0