Årsresumé Polhem årskurs 2

Här kommer då andra delen av mina tre år på Polhemsgymnasiet.
Vi hade några goa Håltimmor
Vi åkte till Stockholm med klassen
Linnéa och Jag spanade in ett par grymt snygga skor på Bianco
Jag åt en del lejonet och björnen sorbet
Härliga dagar sittandes på Lejontrappan
Det regnade även en dag när vi satt på lejontrappan och knöddes 5 tjejer under ett litet paraply
Fick en glass med metron en morgon
Det togs fina bilder uppe på ramberget
Firade Erika en varm och solig dag
Jag, Linnéa, Erika och Niklas hade picnik i slottskogen under Göteborgs varvet, vi hade ordnat med jordgubbar och marshmallows, grill och korv.
grillmästarna

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0