Chillar på dillen

Tjo!
Mysfaktorn är grymt hög i mitt nya rum.
Tänk er att ha levt med ett rum vars tapeter du hatat i år och dar och sedan få byta rum, få en skitfin fondvägg och annat som gör en glad.
Just nu sitter jag och kollar på Couples retreat på tv3. Kollar lite halvt på EMA också.
Har några ljus tända lite överallt i rummet vilket bidrar till den grymma mysfaktorn.
Väggarna är fortfarande tomma och kala, men så fort jag vet vad/vilka tavlor jag vill hänga upp så är rummet ganska komplett.
Idag vart jag till Jysk och köpte mig en ny säng, vilket känns grymt skönt.
Äntligen en 120 säng! Mer plats + inga dåliga minnen haha. Ibland känns det som att saker absorberar energi från när man kännt en viss känsla. När man tittar på något spec kan man få fram ett minne eller känsla, bra eller dålig.
Sökte jobb idag oxå. Är man vikarie räknas man ju fortfarande som arbetslös you know^^
p.s det kommer komma upp bilder på rummet snart för er som är intresserade! Kram
bakgrund-gamla rummet

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0