eveningtime

Hej på er, ligger i min säng med laptopen i knät och dricker nyponsoppa. Har precis tittat på Greys anatomy och målat klart mina naglar. (bild kommer imorgon efter jag hittat min kamera sladd)
Det blir att snart gå och lägga sig, skall jobba imorgon, Yaay! och även på Fredag, ännu mer Yaay! Börjar nio imorgon och sex på fredag. Gillar att börja tidigt, OB! Men också att man slutar tidigt och har hela dagen framför sig, spec när det gäller fredagar. Imorgon är det jag som stänger förskolan, så slutar inte förän klockan 18. Men pengar är pengar;)
Idag har jag träffat Jasmine på en lång promenad. Sen har jag även tränat i en timme, skönt!
ni får nöja er med en gammal bild

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0