3 December

hej alla läsare, nu är klockan 13.35 och jag har vart hemma i lite mer än en och en halv timma, skönt asså. Jag har ju dratt på mig en sån hemsk förkylning att jag känner mig helt tom i huvudet! (mer än vanligt då xD) Jag skippade gympan pga. förkylningen, känns liksom inte bra att träna när jag e så tät i näsan att jag bara kan andas genom munnen. Så sry Mirva och Erica för att jag inte närvarar vid eran styrketränings lektion.

Jag har kanske inte berättat dettta, men just nu håller vi på och total renoverar köket, vilket gör att det inte finns en tyst minut i mitt hus, så jag kan inte sova bort min förkylning. Vi räknar med att renoveringen ska ta iaf en vecka till, så ca 2 veckor totalt, men antagligen dras det väl ut som vanligt. Idag fick vi även skåpen och alla vitvaror så nu e hela vardagsrummet ockuperat med massa skåp inklädda i plast och kartong. Men vi hoppas på ett vackert resultat, fast det kan ju egentligen inte bli sämre än 70-tals köket med brunt kakel som vi hade innan. Så ist för bruntkakel, vita väggar/skåp/golv/kyl/frys/spis (ja allt e vitt)så blir det istället grå väggar, silverfärgade kyl och frys samt micro och ungn, och en fond vägg i mörkgrå, plus de svarta kakelplattorna, så det blir väl ganska stilrent förhoppnings vis. Men nu ska jag inte tjata om hur köket ska se ut, för nu ska jag ut och fota igen till mitt fördjupningsarbete i bilden. Puss på er och jag bjuder på en av bilderna som ska med!:D





Foto:Jag
På bild: frostiga Rönnbär


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0