Bloggdesign

Äntligen funkar min bloggdesign, woho. Tänk att man kan komma på hur man ska göra bara sådär, haha. Nu e klockan 00.40 så det e nog dags att borsta tänderna och hoppa i sängs med mina nya fina dunisar. Någon som fick något kul på Julafton?

Jag tänkte visa vad jag fått än så länge, när jag vaknar till morgonen. jag har ju inte fått alla mina paket än, eftersom snön som kommit här i göteborg och västra götaland gjorde så att Jonatan och Ludvig inte kunde komma igår. Tråkigt men sant, så vi får se vad jag får när jag träffar dom igen.

God Natt och sov så gott

6 million ways to make it, choose one. A billion ways to waste it, choose NONE


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0