Dagens outfit

Japp nu har man kommit hem från Julia, köpt mat och nu hamnade man visst här, framför datorn och har videosamtal med Jonatan haha. Jag och Julia kollade in hennes nya tv och såg även Benjamin Buttons otroliga liv, den var rätt bra, men väldigt lång. Sedan började hon laga mat, potatis och fiskbullar i hummersås, åh vad gott hihi. Nu ska jag försöka måla naglar inför nyår, om jag kommer på något kul, får iaf åka in till stan och köpa lite pynt till dom. Så om det lyckas får ni se dom klara imorgon. Men nu kommer den utlovade dagens outfit, inte direkt får att gå på stan med, men en mysig dag hos en kompis passar det bra:).





Linne gina tricot
Adidas TT fire bird
Leggings gina tricot



Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0