God Jul

Nu är det nästan dags för Kalle Anka jippi! Tycker dock fortfarande att det inte känns som jul, trots den årliga klappletningen i huset. Fick en Julkula och en Klänning på morgonen. Snart kommer mormor och morfar från mellerud och firar jul med oss. Blir nog många klappar i år, iaf enligt mamma haha.

Men nu när jag ändå vart så gullig och gjort iordning mig kan ni ju ändå kanska vilja se resultatet. Så här kommer dagens outfit och en how to do my hair guide. Enjoy:)

Från mig till er alla en riktigt god jul




Klänning H&M



Ta en slinga i håret och snurra det, sätt den sedan med en hårnål fast som en knorr som på  bilden, gör sedan så med håret, Man gör detta kvällen innan i torrt hår och sover med det.
Morgonen
Man tar ut alla hårnålar och borstar igenom håret, sedan kammar man över allt hår till ena sidan och gör det till en snetoffs strax bakom örat. lämna gärna en slinga på andra sidan, sen sprayar du håret så det håller i sig. Klart:D




Modell: jag
Foto: jag


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0