Good morning

Nu är det sista dagen år 2009, hur känns det?

Haha för min del, känns det som en vanlig dag, finns nästan ingen annan dag som inte känns som en vanlig, inte ens julafton eller min födelsedag. Nu har jag varit duktig och kommit ur sängen innan klockan blev 11, så nu har jag tillochmed käkat frukost.

Igår var jag i stan och tittade efter pynt till min naglar, men det fanns bara typ bling bling stenar, vilket jag inte var ute efter. Får nog köpa hem ngt från melba. synd att jag inte kollade det tidigare, men det får iaf bli långa manikyrerade naglar, till kvällen.

Jag bloggar nog lite senare idag, lägger in kvällens outfit och sminkning.

Ha en trevlig sista 2009 dag^^)

Just don't end the night in a ditch somewhere xD


Kommentarer
Postat av: I D A :)

sv. bra gissat svaren kommer ut på fredag! :)

2009-12-31 @ 15:09:41
URL: http://aelfs.blogg.se/

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0