Julklappar

Hej igen förlåt att jag inte la in imorse, men proppen gick och vi har visst varit strömlösa ett antal timmar, men jag passade på att åka till stan och fikade med några kompisar på Franks.
Nu sitter jag och väntar på maten så jag tänkte lägga upp bilderna på några grejer jag fick iaf.

Tröja från Ichi
Kalender med killar
Linne med Paljetter från Bikbok
Hårband med blå blomma från accessorize
svarta knästrumpor från crossbow
jacka med circuskänsla från H&M
Diamdem med ros från Wella
Avril Lavinge Black star
L'oréal true match foundation c1
Duntofflor
Öronmuffar från accessorize
Erik Grönwall CD från Åhléns
Adidas firebird TT black/runwhite jacka

Så där fick ni iaf lite att titta på haha.

6 million ways to make it, choose one. A billion ways to waste it, choose NONE


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0