Semifinal Idol 2009 i Skandinavium Göteborg!

Nu e det snart dags för någon av de tre idolerna att åka ut. Alla gjorde jätte bra ifrån sig idag. Men som vanöigt stod Erik ut, det mest fantastiska var hans höga toner i iron maidens run to the hills, ibland började jag undra varför han redan inte är en internationell superstjärna. jag rös i hela kroppen idag och gåshuden bara spred sig. önskar att jag vore i skandinavium just nu och kunde uppleva känslan där istället för hemma framför tv:n. Jag måste bara säga hur kul jag tyckte det var när Erik fick videomeddelandet av Kiss!

Men ärligt talat Erik kommer till globen, det är jag helt säker på, men av Tove och Calle har jag ingen aning. Båda var bra idag, på sina egna sätt. Så det blir nog bra hur det än går.

Vem håller du på?

Jag säger bara HEJA ERIK!!!!!!!

XoXo Ida Isabelle




Kommentarer
Postat av: Julia

TOVE!!!

2009-12-05 @ 10:58:26

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0