Beeptest

Idag hade vi beeptest i skolan, usch vad ska man säga, var ju rätt taggad de första 3 nivåerna sen gick det bara utför, blev yr och kallsvettades och tillslut svimmade, hur duktig kan man bli? aja hoppas jag får göra om det vecka 50 iaf:D

Sen hade jag bild, det gick ju kanon haha. Men ärligt finns det något mer avslappnande än att sitta med en pensel i handen, händerna är lika fulla med färg som paletten brevid, och man bara stryker den över motivet. Jo vi håller ju på med att måla kopior av kända konstnärers tavlor. Jag har därför beslutat mig för att måla Salvador Dali's Three Sphinxes Of Bikini.
som ser ut så här, ni kommer ju få se min kopia oxå, när den är klar dvs.



Konstnär: Salvador Dali
Motivets namn: Three Sphinxes Of Bikini






Förresten bara så ni vet, är simon bäst!


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0