Mina 4 gröna "droger"




Home Spa Body butter Aloe Vera & Chamomile
Helt underbar för torra händer och armbågar


Vera by CCS
Återfuktar och svalkar
Kan användas som återfuktande gel för torr eller nyrakad hud.
Svalkar vid klåda av insektsbett eller solsveda
Den inehåller lika mycket aloe vera som växtens blad.
Går att köpa på apoteket.

Försvarets Hudsalva
Mot torr hud och läppar
jag använder det dock bara till läpparna
enligt försvaret går det även att steka mat i, men inget att prova enligt mig^^
Går även det att köpa på Apoteket

PEEL-OFF MASK
uppfriskande och exfolierande ansiktsmask som innehåller gurka, citron och lime.
Gör ansiktet mjukt och ger en djuprengöring. Går att använda på normal till kombinerad hud.
Precis som namnet avslöjar drar man bort den.
Går att köpa på Kicks eller Åhlens


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0