New Moon + Robert Pattinson

Hej allihopa och framför allt alla Rob Pattinson och Twilight fans, jag vet inte hur många av er som faktiskt vet att Rob själv sjunger två av låtarna i Twilight! Nu när New moon är i gång och jag såg den i Lördags, var jag bara tvungen att skriva lite om det här:P
New moon var bra tycker jag, man kunde tillochmed skratta på vissa ställen i filmen, vilket man inte kunde i första(iaf inte jag). Men jag tyckte den var totally värd att se, för jag längtar ju redan till nästa, men jag tycker det e dåligt att dom byter ut Rachelle Lefevre, som spelar Victoria, i den tredje filmen, men dom kan ju inte direkt hjälpa att hon e dubbelbokad för tillfället, men ändå dåligt.
Jag måste ju säga som alla andra dock Taylor Lautner va ju bara för snygg^^.
Men visste ni att Volturi vampyren Caius, spelas av Jamie Campbell Bower, som även är med i Tim Burtons Sweeney Todd the barberer of fleetstreet, och är motspelar till Johnny Depp som spelar Sweeney Todd.

http://www.youtube.com/watch?v=7H47oQH1TW4

Robert Pattinson - Let me sign

Hiss eller diss??


Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0