Måndag 30 Augusti

Hejsan alla snyggingar, Idag kan man la säga att skolan börjat på riktigt, trots min måndags goa schema, med bara en lektion.
Jag hade tänkt att jag skulle göra ngn nytta här hemma, samt städa rummet. Men gjorde bara det förstnämda. När jag hade gjort mina sysslor hade jag helt enkelt tröttnat, och la mig därför framför tv.n istället.

Blir era rum liksom mitt alltid stökigast efter ni varit borta? Jag bara slänger ur allt ur väskan och ner i fotöljen.

Idag har jag på mig mitt nya nagellack och såklart mitt nya halsband från venedig.
 Nagellacket Isadora nr 619 vintage mint
det är egentligen mkt ljusare än på bilden



och här e jag idag:)




Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0