Onsdag 25 Augusti

Hejsan kära läsare,
Idag har jag haft min första riktiga skoldag som samhälls trea. Även om dagen bara innehöll två lektioner, religion från 10.00-11.05 och sen filosofi 12.05-13.10, Mellan det har vi lunch. Jag går på en skola som har matkort, som jag kanske nämnt tidigare, vilket betyder att vi får äta på olika restauranger runt skolan. Det är underbart att kunna välja själv.
Jag farar inför morgon dagen, då jag ska gå från 8-16.20, det är alldeles för långt enligt mig. Men ni tycker säkert att det är en baggis. Speciellt om man som jag sluar 13.10 tre ggr i veckan.

Alla här hemma börjar bli sjuka, hoppas jag inte blir smittad. Vi ska nämligen på bröllop på lördag, då min morbror gifter sig. Det blir ju inte så kul om hela familjen är sjuk då.
Åh jag längtar tills jag får använda min klänning. Men den får ni se då hihi.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen innan jag lägger mig, ska upp 6 imorgon om jag ska komma i en hyfsad tid till skolan. Puss på er♥




Kommentarer
Postat av: Emmelist

hihi söt du e :D

2010-08-26 @ 08:09:10
URL: http://emmelist.blogg.se/

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0