Söndag 1 Augusti

Hej på er, det var många dagar sen sist.
och vad som hänt dessa dagar tänker jag berätta om nu.
Jag har varit i Grebbestad och hälsat på i husvagnen. Det var en rikttigt skön dag.
Jag har spenderat mycket tid att ta det lungt för att försöka återställa mig efter min sjukhus vistelse.
I torsdags fyllde jag 18 år, så det firade jag såklart.
Igår skulle jag egentligen gått på superhjältar mot cancer, men halvvägs in till stan fick jag världens illamående, så jag fick åka hem igen. Tråkigt nog.
Annars är livet bra, har vart hemma sen i Fredags men åker upp till landet om en timma igen.
Jag måste bara säga hur mycket jag älskar min nya iPod som jag fick av mamma och pappa när jag låg på sjukhuset. Den förgyller min dag, med alla appar, goa musik och såklart Internet!!!



puss på er♥

Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0