Tisdag 17 Augusti

hejsan, typ 10 dagar sen sist.
Jag har märkt att jag tydligen inte har så mycket tid till att blogga längre. Jag försöker leva ut mitt sista sommarlov till fullo så gott det går.
Jag börjar skolan om en vecka så det finns inte jätte mycket tid kvar. Nästan hela mitt sommarlov har gått åt när jag var sjuk och vistades på sjukhuset.
Men jag kan väl iaf påpeka att denna veckan som gått har varit underbar.
Nu ska jag sova, jo klockan e snart halv ett. Ska upp tidigt till morgonen, måste till vårdcentralen för mer prover. Hoppas, hoppas, hoppas att jag e frisk!!!
sov gott♥

Kommentarer
Postat av: Emmelist

sweet :D kul att du vill vara med och tävla ! hade gärna velat vinna själv. men konstigt nog får jag inte vara med själv. hahaha.

2010-08-18 @ 17:01:46
URL: http://emmelist.blogg.se/

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0