2 December 2010

hejsan små monster, min data har krånglat så har knappt kommit in på nätet de senaste dagarna, och än mindre in och bloggat.
Just nu sitter jag och förbereder mig inför mitt cambridge speaking imorgon eftermiddag. 
Min mormor och morfar kom nyss så ska väl prata lite med dom med, och middag hade passat bra just nu.

Har återupptagit min fågel fotografering, fast det har jag egentligen inte berättat för er att jag gillar förut, men nu fick ni veta det.
 
Men tänkte ändå bjuda på lite bilder, både dagens lookiizz och lite fågelbilder.



jeans - gina tricot
thisha - Victoria's secret







Fåglar på bilderna: Blåmes samt Koltrast-hane

Kommentarer
Postat av: Nicol

Kolla din mejl ;)

2010-12-02 @ 22:10:03

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0