fredag 17 december

Tjoooo på er alla


Idag har jag gått min sista dag på min sista hösttermin som gymnasieelev! Det ni!

dagen har varit bra förutom att jag glömmde min plånbok hemma, så fick åka hem igen och hämta den, vilket betydde ingen lunch för mig idag.
Efter skolan och avslutningen på draken drog vi tjejer vidare till fiskebäck och lagade mat och hade mysigt.
Vi gjorde även julklapps leken, vilken jag aldrig gjort förut, vi spelade den i 7 min och alla var röda om kinderna efteråt, man blev varm över att det gick så fort och att det var så spännande haha.

Imorgon e det äntligen dags för mig att dra till frissan, jag skäms lite över att jag inte klippt mig sen augusti. Men eftersom jag tappade så mycket hår efter sjukhusvistelsen i sommras, har det inte kännts som någon idé då jag knappt har något hår kvar. Men nu har det äntligen börjat växa ut igen, känns ungefär som att man har långt hår och snaggat samtidigt.
Trevlig helg alla små monster♥



Kommentarer

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0