Måndag 20 december

Tjoosan

Idag har jag äntligen hunnit med att inhandla de sista julklapparna, även en snabb fika med Elaine på café Husaren i Haga.

Sen har jag även rullat in hallon-gräddkolorna i celofan så de ser ut som små paket, klätt granen och gått på en lång promenad med Eric.
Är det kallt ute när ens förövrigt torra hår fryser till is?? xD
Imorgon blir det till att städa färdigt mitt rum, skå in julklapparna och laga mat.

Längesen jag lagade mat helt själv till familjen, så det var dags att vara lite extra snäll inför julen och bespara min pappa någon timme vid spisen.

good night everyone, håll utkik efter månförmörkelsen.





Kommentarer
Postat av: eric

"Something About Us"



It might not be the right time

I might not be the right one

But there's something about us I want to say

Cause there's something between us anyway



I might not be the right one

It might not be the right time

But there's something about us I've got to do

Some kind of secret I will share with you



I need you more than anything in my life

I want you more than anything in my life

I'll miss you more than anyone in my life

I love you more than anyone in my life



you are my best friend!

never forget that! ever!

2011-01-03 @ 15:36:49

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0