Nya naglar inför imorgon

Detta har jag pysslat med en kväll nu i veckan, och för en gångs skull har de hållt mer än några timmar xD. Har alltid otur med att få någon flisa av lacket som går av. Men inte nu, peppar peppar.

såhär blev de iaf.



lite leopard style

Kör lite årsrevy över hur mina naglar sett ut, med alla konstiga ideér jag får ibland^^


vi börjar med Januari



Februari





hade grymt torra nagelband, och händer överhuvudtaget, pga. kylan :S

Mars


provade på nyckelpigor^^



April



Maj





inför göteborgsvarvet

Sen blev det inga speciella förän i September



Dock har jag haft fler, men inte dokumenterat alla


Kommentarer
Postat av: hadil

Wow, så fint du gör dina naglar, vilken talang!

2011-04-15 @ 09:06:15

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0