Tisdag 28 December

Hej på er, jag måste ju vara sämst på uppdatering haha.

Nu har typ precis kommit hem från min vän Jasmine, vi har kollat på film och myst.

Förut idag åkte vi in till stan, Jasmine, Elaine och jag, där vi träffade Filip.
Jag var riktigt dålig på att shoppa idag, inte en enda grej kom jag hem med. Dock var Elaine duktig på det, så man kan väl mer säga att hon shoppade så det räckte för oss båda:P


Tänkte även tipsa er med iPod touch, iPhone, iPads med mera, om en app som finns just nu, den heter 12 days och genom den får man liksom en present varje dag i 12 dagar. Denna presenten är en produkt från iTunes som man kan ladda ner gratis, och är bara gratis under just den dagen.



me today!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

har du en iphone eller?

2010-12-29 @ 12:44:40
URL: http://emmelist.blogg.se/

Lämna en kommentar, gör mig glad:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0